SEARCH RESULTS:
1. Bildungsplan Basisfach: The Ambiguity of Belonging
2. Struktur der Präsentation
3. 1 Stück und Autor Neil LaBute, The Shape of Things
4. Neil LaBute
5. Neil LaBute: The Shape of Things
6. Scenes
7. 2 Warum The Shape of Things statt CLCL?
8. The Shape of Things
9. 3 The Shape of Things Passung Basisfach Unterschiede in Anforderungsniveaus
10. 4 The Shape of Things: Passung SPT (1) Anforderungen an das SPT
11. 4 The Shape of Things: Passung SPT (2) Thematische Facetten des SPTs in The Shape of Things
12. 4 The Shape of Things: Passung SPT (3) Teaching goals Accepting ambiguities as part of our lives and developing strategies how to deal with these ambiguities
13. 4 The Shape of Things: Passung SPT (4) Adam’s (moral) ambiguities
14. The Shape of Things: 5 Passung Bildungsplan: Leitperspektiven
15. The Shape of Things: 5 Passung Bildungsplan: Kompetenzen
16. The Shape of Things: 5 Passung Bildungsplan: Leseverstehen
17. 6 The Shape of Things im Leistungsfach Auch als Differenzierungsmöglichkeit im Basisfach Komplexere Fragestellungen, kompexere Zusatztexte, mehr Selbstständigkeit bei Bearbeitung.
18. 6.1 The ambiguity of art
19. The ambiguity of art
20. 6.2 Reversed gender roles
21. 6.3 Literary Allusions/Symbolism
22. 6.4 Structure The Shape of Things – A tragedy? Adam’s rise and fall.
23. 6.4 Structure The Shape of Things as a short play 1
24. 6.4 Structure The Shape of Things as a short play 2
25. 6.5 Criticism of contemporary culture
26. 7 Teaching goals im Literaturunterricht:
27. 8 Umsetzung im Unterricht 2 Lesarten des Dramas
28. 8 Umsetzung im Unterricht
0000000000000000