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Diese Seite ist Teil einer Ma­te­ria­li­en­samm­lung zum Bil­dungs­plan 2004: Grund­la­gen der Kom­pe­tenz­ori­en­tie­rung. Bitte be­ach­ten Sie, dass der Bil­dungs­plan fort­ge­schrie­ben wurde.

(An­mer­kung: syn­op­ti­sche Vor­la­ge: siehe Ge­samt­über­sicht)

Maeo­nia­e­que ani­mum fatis in­ten­dit Arach­nes,
quam sibi la­ni­fi­cae non ce­de­re lau­di­bus artis
au­die­rat. Non illa loco nec ori­gi­ne gen­tis
clara, sed arte fuit: pater huic Co­lo­pho­ni­us Idmon
Pho­cai­co bi­bu­las tin­gue­bat mu­rice lanas;
oc­ci­de­rat mater, sed et haec de plebe suo­que          
aequa viro fu­erat; Lydas tamen illa per urbes
qua­e­si­e­rat stu­dio nomen me­mo­ra­bi­le, quam­vis
orta domo parva par­vis ha­bi­ta­bat Hy­pae­pis.
Huius ut ad­spi­ce­rent opus ad­mi­ra­bi­le, saepe
de­se­rue­re sui nym­phae vi­ne­ta Ti­mo­li,                      
de­se­rue­re suas nym­phae Pac­to­li­des undas.
Nec fac­tas solum ves­tes, spec­ta­re iuva­bat
tum quo­que, cum fie­rent: tan­tus decor ad­fuit arti,
sive rudem pri­mos lanam glo­me­ra­bat in orbes,
seu di­gi­tis su­bi­ge­bat opus re­pe­titaque longo            
vel­le­ra mol­li­bat ne­bu­las ae­quan­tia trac­tu,
sive levi te­re­tem vers­a­bat pol­li­ce fusum,
seu pin­ge­bat acu; sci­res a Pal­la­de doctam.
Quod tamen ipsa negat tan­taque of­fen­sa ma­gis­tra
'cer­tet' ait 'mecum: nihil est, quod victa re­cu­sem!
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Ma­te­ria­li­en (mit kur­zen di­dak­tisch-me­tho­di­schen Hin­wei­sen):

2.1 Schü­le­rin­nen und Schü­ler er­hal­ten in ar­beits­tei­li­ger Grup­pen­ar­beit einen Aus­zug aus dem In­ter­net, in dem sich junge Men­schen im Alter zwi­schen 15 und 25 Jah­ren selbst vor­stel­len, und einen Aus­zug aus einem Nach­ruf auf Lutz Bürs­ten­feld.
Für beide Grup­pen gilt der glei­che Ar­beits­auf­trag. Die Fra­ge­stel­lun­gen rei­chen von dem per­sön­li­chen Ein­druck, den die Texte auf die Schü­le­rin­nen und Schü­ler ma­chen, bis hin zu einer in­halt­li­chen, sprach­li­chen und er­zähl­tech­ni­schen Aus­wer­tung. Dabei ste­hen die Ge­wich­tung der ein­zel­nen Pa­ra­me­ter und deren Rea­li­sie­rung im Mit­tel­punkt.

 

Text 2: Her­un­ter­la­den [doc] [123 KB]