Zur Haupt­na­vi­ga­ti­on sprin­gen [Alt]+[0] Zum Sei­ten­in­halt sprin­gen [Alt]+[1]

Text

In­fo­box

Diese Seite ist Teil einer Ma­te­ria­li­en­samm­lung zum Bil­dungs­plan 2004: Grund­la­gen der Kom­pe­tenz­ori­en­tie­rung. Bitte be­ach­ten Sie, dass der Bil­dungs­plan fort­ge­schrie­ben wurde.

(An­mer­kung: syn­op­ti­sche Vor­la­ge: siehe Ge­samt­über­sicht)

Non illud Pal­las, non illud car­pe­re livor
pos­sit opus: Do­luit suc­ces­su flava vi­ra­go
et rupit pic­tas, cae­lestia cri­mi­na, ves­tes,
utque Cy­to­ri­a­co ra­di­um de monte tenebat,
ter qua­ter Id­mo­niae fron­tem per­cus­sit Arach­nes.
Non tulit in­fe­lix laqueo­que ani­mo­sa li­ga­vit
gut­tu­ra: Pen­den­tem Pal­las mi­se­ra­ta le­va­vit
atque ita 'vive qui­dem, pende tamen, in­pro­ba' dixit,
'lex­que eadem po­enae, ne sis se­cu­ra fu­tu­ri,
dicta tuo ge­ne­ri se­ris­que ne­po­ti­bus esto!'
post ea dis­ce­dens sucis He­ca­tei­dos her­bae
spar­sit: et ex­tem­plo tris­ti me­di­ca­mi­ne tac­tae
de­flu­xe­re comae, cum quis et naris et aures,
fit­que caput mi­ni­mum; toto quo­que cor­po­re parva est:
in la­te­re exi­l­es di­gi­ti pro cr­u­ri­bus ha­e­rent,
ce­te­ra ven­ter habet, de quo tamen illa re­mit­tit
sta­men et an­ti­quas ex­er­cet ara­nea telas.

130




135




140




145

 

Text 7: Her­un­ter­la­den [doc] [45 KB]