Nachbereitung
Infobox
Diese Seite ist Teil einer Materialiensammlung zum Bildungsplan 2004: Grundlagen der Kompetenzorientierung. Bitte beachten Sie, dass der Bildungsplan fortgeschrieben wurde.
Nachbereitung |
Präsentation des Produkts und Besprechung der Arbeitsergebnisse |
S überarbeiten ihre Produkte nach peer-assessment
Schreibkonferenz / Sesseltanz |
Choose your editors proof-reading for
- format (eye-catching headline; well-chosen picture; completeness; paragraphing; ...)
- relevance of contents (Do arguments, chosen scenes, … represent the film?)
- persuasiveness (Is the recommendation comprehensible and traceable?)
- register (Does the text meet the standards of written English; does it contain complex sentence structure, accurate vocabulary …)
- accuracy
Revise your product accordingly.
Select best pieces of writing and common shorty.
Reflexion der Vorgehensweise |
z. B. durch Reflexionsbogen
(When writing the review, it was easy/difficult for me to ...)
zusätzliche sprachbezogene Übungen, |
ergeben sich aus
- product assessment (writing)
- Beobachtungen (speaking)
- Auswertungen der Reflexionsbögen
Bewertung |
Working with films: Herunterladen [doc] [154 KB]